dijous, 4 de setembre del 2008

Ping Pong

A ningú se li escapa que el Ping Pong va començar essent un esport però que ara ja és un tot fenomen a la Xina.

Potser per això han titulat així aquest espai artístic que hi ha a la meva ciutat, perquè és tot un fenomen.

I és que aquesta és una altra revolució que està tenint lloc a la Xina: la Revolució Artística (no confondre amb la Revolució Cultural!!!). Això ja ho vaig experimentar al 798 de Beijing, que perquè ens entenguem és una espècie de Zona Franca/Poblenou on totes les naus i fàbriques han estat rehabilitades i ara hi ha tallers d'artistes que es dediquen a tota mena d'arts plàstiques i fan exhibicions vàries.

Doncs bé, el ping pong és un lloc semblant al 798 de Beijing però a la mida de Guangzhou. I a més a més cada vegada hi ha més llocs semblants. Pels que teniu facebook, podeu fer una ullada al Grup que han creat aquí O podeu fer una ullada a un altre lloc molt interessant que es diu Loft 345 o el C:Union. I pels que no teniu facebook, segur que el senyor google, encantadorament com sempre, us remetrà a les seves pàgines.

Aquí teniu un muntatge que van fer a la "Sala Gran" del Ping Pong.

Però per per trobar artistes no cal marxar de casa. M'han passat pel cap moltes coses, i al final he decidit deixar-vos amb la Granja de la Paula (de Mazoni) perquè barreja moltes arts a la vegada: música, poesia (cançó original del Bob Dylan), dansa, video, ...
Qui em faci la coreografia a l'aeroport com a benvinguda de la meva visita de Nadal, té premi!