dimarts, 23 de setembre del 2008

De Festival en Festival


Sembla que aquest mes és mogudet. Primer vam tenir la Diada i jo el Festival del Mig de la Tardor. Demà vosaltres teniu la Mercè i nosaltres celebrem el Dia Nacional amb una setmana de festa (del 29 d'octubre al 5 d'octubre).
Com que no em volia resignar a perdre'm el BAM, he decidit fer alguna cosa paralela, i és que m'ha tocat la grossa per doble costat: l'Avril Lavigne toca al costat de casa meva i a sobre, m'han tocat 2 tickets en el sorteig que ha fet la revista That's PRD. Així que s'han acabat les malediccions!

Us deixo amb Runaway de l'Avril:
You can't kick me down I'm already on the ground
No you can't, but you couldn't catch me anyhow
Blue skies, but the sun isn't coming out, no
Today is like I'm under a heavy cloud

2 comentaris:

Dano ha dit...

Tu que pots no et pergues hui a Plaça del Rei a Russian Red!

Enric Tomàs ha dit...

Ostres, Avril Lavigne!! q del pal!!!