dilluns, 1 de setembre del 2008

ClustrMaps

Avui he rebut un email de ClustrMaps per avisar-me que ja fa un any que vaig obrir l'altre blog i que per això se m'esborraran els punts vermells del mapa que indiquen des d'on em miren els meus lectors.

Ha quedat bonic, oi?

Vull agrair a tothom que em segueix (que en aquesta visita a Barcelona he pogut comprovar que sou més gent del que em pensava), tant a qui ho fa de la manera tradicional (des de l'ordinador de casa, la feina, els parents) com qui viatjant per feina o plaer ha fet un forat a l'agenda per mirar el blog i afegir un punt vermell en algun cantó del món inesperat.

Ara només ens falta conquistar l'Àfrica i Rússia! (Austràlia ja surt en el mapa d'aquest blog)
Preparats, llestos... ja!

Escolteu Strange World de la Beth

Like the sun needs the sky each day to rise
We should come together, we could at least try