dijous, 24 de juliol del 2008

La maledicció de la garantia (II)


Seguint el que us explicava, finalment vaig aconseguir reparar el mòbil i per uns mòdics 8 euros vaig tornar a tenir so i la tecla 5!!!)
El problema va ser quan a l'entregar-me el mòbil arreglat va i em diuen: tens 3 mesos de garantia de la reparació!
Ai las! Què m’heu anat a dir!
Jo de seguida vaig comptar que a finals de setembre se m'espatllaria de nou el mòbil i me’n vaig anar de la botiga…
Però avui, de cop i volta el so tornava a no funcionar! I dic jo: me’n vaig corrents cap a la botiga que encara estic en garantia.
El noi m’ha reconegut com la noia de la tecla 5 així que no he hagut ni d'ensenyar el tiquet de la reparació i així, tan tranquilament i com qui no vol la cosa en 5 minuts m’ha desmuntat i muntat el mòbil i he tornat a tenir so al mòbil. I el més important de tot: HE POGUT APROFITAR UNA GARANTIA!!!!

Hello Mary Lou
Creedence Clearwater revival
Passed me by one sunny day
Flashed those big brown eyes my way

2 comentaris:

Enric Tomàs ha dit...

Buenu, felicitats, doncs. A vegades, les petites fites de la vida són les produexien més benestar. Per cert, tens alguna cosa dir de 'l'osito' que penja del teu telèfon?

marinayang ha dit...

aquí és com una tradició portar coses penjant del telèfon... i me la van regalar i no vaig saber dir que no... però amb aquesta sort que tinc, es va fer malbé i el vaig haver de despenjar... ara ja no hi porto res penjant (fins que algú m'ho regali, clar!)