divendres, 27 de juny del 2008

La maledicció de la garantia

Ja estant a Barcelona em perseguia la maledicció de la garantia, és a dir, que se m'espatllaven les coses just quan la garantia acabava de passar.
Malgrat posar-hi quilòmetres enmig, la maledicció em va buscar i a la Xina em va trobar.
Ho vaig saber ben aviat: al cap de pocs mesos de comprar-me el mòbil, se'm va espatllar el carregador i a l'anar a la botiga amb la meva factura i tot ben preparat em van explicar que feia una setmana que s'havia acabat la garantia!
Hi he hagut de tornar un parell de vegades perquè vaig perdre el carregador i perquè després ja s'ha convertit en la meva botiga de referència de mòbils.
D'aquí poc farà un any que corro per aquí, la qual cosa vol dir que falta també poc perquè es compleixi l'any de garantia del mòbil.
Dimarts vaig comprobar que el meu mòbil s'havia espatllat. Ja feia dies que no funcionava la tecla 5 i no podia marcar telèfons amb aquest número o escriure sms amb les lletres jkl. Fins aquí tot bé, perquè m'ho prenia com un repte per a millorar el meu enginy lingüístic (si es que mai l'havia tingut): a veure com dius "ens veiem a les 5" "estic liada, trukam + tard" .... Jo no sabia que utilitzava tant akestes lletres!
El problema va ser que el dimarts vaig comprobar que també s'havia espatllat el so! Ara no sentia ni la senyal de les trucades ni la dels missatges així que em vaig quedar de cop i volta incomunicada!
Així que sense la factura (de tant portar-la amunt i avall ha desaparegut!) em presento a la botiga pensant: Marina, per fi ha arribat el dia en què usaràs una garantia!
Però ... em quedo petrificada davant de la botiga: Han tancat!
Ara hi ha una botiga de coses xineses!


Avui us deixo amb Wa yeah!
Què divertit lo que escric quan estic avorrit,
Per exemple es teu cos, es jersei destenyit,
Es carrer blanc de sol,
Es meu cos a damunt (per exemple) es teu llit,