dimarts, 15 de juliol del 2008

Fa un any!


El dia 16 de Juliol de 2007 m'enfilava a un avió que em portava cap a Guangzhou, la ciutat de les cabres.
Venia amb els versos que m'havia dedicat l'HSP i amb la idea al cap del JBB per instal·lar-me en aquesta ciutat. Venia il·lusionada i preparada per la nova vida que m'esperava. O això és el que jo creia! De seguida van aparèixer les primeres sorpreses (mocadors, paraigües i cremes) i les primeres decepcions (les aventures al banc, problemes amb internet, ...).
Però també he tingut les meves alegries: el lloguer de l'oficina, els meus aprenentatges de xinès i els viatges!!!
I el que més m'agrada és que m'heu acompanyat tot aquest temps. Gràcies!

Com que ja hem completat el cercle, us deixo amb Circle of Life:

From the day we arrive on the planet
And blinking step into the sun

i com a regal per aquest primer aniversari, us obsequio amb la llegenda de les cabres:

Diuen les velles sàvies, que en l'antiguitat a Guangzhou van aparèixer cinc deesses vestides de diferents colors muntant unes cabres multicolors i portant cada una una espiga d'arròs a la boca. Les deesses van lliurar les espigues a les persones que governaven el lloc i els van demanar repartir-les entre els habitants prometent als vilatans una vida sense gana en l'eternitat . Les deesses van desaparèixer de seguida, però les cabres van quedar convertides en pedres.

3 comentaris:

Arnau ha dit...

Moltes felicitats!

Enric Tomàs ha dit...

Ostres tu, un any ja! no ha sigut tan dur, no?

mai9 ha dit...

endavant! i que en compleixis molts més!!! ;)

ha estat curiós llegir-te, una experiència diferent de saber cosetes de tu. Fins ara no havia llegit cap bloc d'algú que ja conegués de fa temps. Espero que mantinguis l'esperit!