dijous, 29 de maig del 2008

opinions


Molts em demaneu la meva opinió sobre les coses que passen a la Xina, però em costa molt resumir-la i exposar-la.
I moltes vegades em sembla que no manejo tota la informació.
Un article que m'ha agradat molt és aquest sobre el punt de vista de la Xina.
Crec que ajuda molt a entendre com es veuen les coses per aquí.
Si voleu seguir llegint val la pena llegir aquest blog i aquest article al que fa referència.

Us deixo amb Antònia Font:
"retxes de sol atravessen blaus marins,
ses algues tornen verdes i brillen ses estrelles
que ja s’ha fet de nit i es plàncton s’il·lumina
i canten ses balenes a trenta mil quilòmetres d’aquí"

1 comentari:

Enric Tomàs ha dit...

La veritat és que si poguessis fer un análisis adequat del que passa a Xina, estaries donant conferències arreu del món. No obstant, fins que això arribi, pots anar apuntant les teves opinions. Jo em sumo a la colla de gent que vol sentir-les (o llegir-les).