dimecres, 16 de gener del 2008

Chun Lian


Aquesta tornada a la Xina ha estat més dura del què em pensava: el jetlag ha durat més del previst i hi ha altres coses que em maregen.


Abans de marxar, vaig contemplar la ciutat guarnida per un Nadal que no esperaven i he tornat i segueix igual de guarnida pel Nadal.


Però, a la pràctica, aquí es respira un altre esperit. La gent està està nerviosa ... i és perquè tothom espera amb frisança l'Any Nou Xinès.

Enguany serà l'any de la rata i les cases es decoraran amb les decoracions típiques de l'Any Nou Xinès: el chun lian. Perquè porti bona sort, cal penjar-lo a l'inrevés.

Potser per això el Merry Christmas encara està a l'inrevés !?

A veure si em passa el jetlag i deixo de marejar-me amb els rètols de la ciutat!


Qué bonito es el amor,
más que nunca en primavera
que mañana sale el sol
y que estamos en agosto
Depende

2 comentaris:

Oriol Cisteró i Fortuny ha dit...

EPS!

això d'ALTRES COSES que et maregen...ens estàs avançant alguna novetat?

m'he quedat amb la intriga...

Oriol

marinayang ha dit...

jejeje
em referia al jetlag, al no saber si estic aquí, si estic allà, on és aquí, on és allà...