dilluns, 24 de març del 2008

Dies de família


Aquests dies estic molt nerviosa!!!
Tinc moltes coses per explicar-vos però fins avui no he pogut accedir el blog. Els problemes en aquella zona que va visitar el Tintin han tingut les seves conseqüències en la xarxa.
He d'ordenar-me les idees i pensar què val la pena escriure al blog.
Vosaltres heu estat de Setmana Santa, però aquí no hem parat!!!
També tinc nervis perquè dijous ve la família a visitar-me. A ells també els explicaré anècdotes perquè us les facin arribar.
Mentrestant, mireu aquest video de la meva ciutat. Això és el que es trobarà la meva família.
Us deixo amb Sunshine

2 comentaris:

mai9 ha dit...

ei companya, jo no veig cap vídeo!

tranquila amb els nervis i troba temps per explicar-ho tot que jo ja estic ansiós :)

marinayang ha dit...

Ei!
Ara ja està arreglat!

(És que ahir em vaig emocionar massa aviat i youtube encara no funcionava...)