dimecres, 25 de juny del 2008

Sant Joan


Sempre m'ha agradat celebrar el Sant Joan i aquest any la celebració ha anat acompanyada d'una gran revelació que vull compartir amb vosaltres: Hong Kong té unes platges fabuloses!!!

Suposo que vosaltres també heu passat un bon Sant Joan però és que el meu, a sobre, el vaig passar amb la gent del Casal Català tot fent un pica-pica exquisit amb productes díficils de trobar a la Xina (truita de patates, fuet de Vic i altres Delicatessen...). I sé que a alguns us agradarà aquest últim detall de la vetllada: no hi havia petards!

Vam acabar la vetllada amb un fantàstic bany mentre el sol es ponia amb un rellotge digital que anava combinant la informació de 19:30 i 31ºC

Tenies un Agost de ciència-ficció
tenies mar a les sabates i un país de flors
tenies un amor per caure veloç
i escapar-se a trenc d´alba
just quan surt el sol

2 comentaris:

Enric Tomàs ha dit...

Els petards, ben lluny, no em desgraden... a més em porten records, sempre tendres, de la infància. He sondejat vols Bcn-Hong Kong.... recomanes alguna companyia en especial?

marinayang ha dit...

Qualsevol companyia que et porti cap aquí serà bona!
Lufthansa, Finnair i AirFrance estna bé.
Mira també vols Barcelona Guangzhou!