dimarts, 19 de febrer del 2008

Sydney (I)


Comencem el viatge a Sydney i em quedo admirada de com n'és de neta la ciutat i com n'és d'educada la gent. De seguida em ve al cap una frase que no pararé de dir en tot el viatge: Això m'agrada!

Dues coses que cal saber sobre els australians (perquè no canteu com un turista com vaig fer jo):

-A Austràlia es condueix per l'esquerra. Per tant, si algú et diu que et toca anar al davant, dirigeix-te a la part esquerra i no a la dreta.

-A Austràlia la gent és molt educada. Per tant, no et quedis sorpresa si al baixar del metro veus que tothom està esperant ordenandament a que tu baixis del vagó sense impedir-te ni bloquejar-te la sortida, i fins i tot fent-te passadís, . I sobretot tot et quedis enmig del passadís dient: "Què fort! S'estan esperant! Em fan passadís!!!"

Aquesta última experiència em feia pensar que estava al paradís, però encara em faltaven moltes coses per veure...

M´escalfa el sol de febrer,
el sento a la cara i com
un nen malcriat,
entomo els petons que em pessigolleixen les galtes.