divendres, 29 de febrer del 2008

Cairns

El 10è dia de viatge ens aixequem en un sol crit de despertdor. Són les 6 però no ens importa: La Gran Barrera de Corall ens espera!!!
I és que hem tingut la gran sort de trobar un viatge en veler de dos dies (amb nit inclosa a la mar) on només serem 6 persones més la tripulació.

La mar està moguda i la previsió meteorològica no és massa favorable, però una pastilla anti-mareig ho soluciona tot.

La veritat és que no ens costa massa acostumar-nos als canvis de color blau que va fent el mar ni al balanceig de les ones. Estic tant a gust que decideixo fer la classe d'introducció al buceig inclosa en el pack de dos dies.
Després d'unes explicacions teòriques i equipada amb tots els trastos em tiro al mar.
En la primera baixada, la primera sensació és incòmoda i d'ofec així que he de sortir a la superfície, pero em dono una segona oportunitat, m'ho prenc amb calma i començo a al·lucinar: estic rodejada de corall de totes les mides i colors, estrelles de mar, peixets tipus "Nemo", peixets ratllats, i altres éssers que no sé ni com es diuen.
Em quedo meravellada tot el dia.
L'endemà faig una segona capbussada en la que vaig més lliure (com si hagués bucejat tota la vida!) i on gaudeixo molt més de la no gravetat i del paisatge submarí.

Quan tornem al port la sensació de balanceig encara ens durarà 24 hores més però no hi ha temps per perdre així que aprofitem per per anar en Skyrail i tren a Kuranda.




Allà per fi!) veig cangurs, koales, wallabies i fins i tot em fa gràcia veure cocodrils!

















Avui us deixo amb una cançó tranquileta per no despertar aquest koala:

Al balcó, la lluna t’esguarda
i et fa un petó,
res no té importància
fins demà a trenc d’alba quan de sobte t’acaroni la claror

1 comentari:

jesus ha dit...

ESTIC AL-LUCINAN. ESTAS TREBALLAN
QUINA SORT TENS,PRIMER CELEBRES EL ANY NOU CATALÀ,I DESPRÉS EL XINÈS.
M´AGRADA LO QUE EXPLICAS D´AUSTRALIA.ESTIC FENT BOCA,SEGUEIX PASANT-HO LO MILLOR QUE PUGUIS JESUS