divendres, 1 d’agost del 2008

Agost

Per fi ha arribat el tant esperat mes d'agost.
Molts de vosaltres avui comenceu les vacances i aquí estem tots esperant els Jocs Olímpics perquè seran sonats, segur!
Sé que esteu sentint moltes coses aquests dies perquè ho he anat comentant amb vosaltres per altres canals.
Jo us demano paciència i que recordeu que nosaltres vam fer el mateix: netejar els carrers de "vagos i maleantes" i intentar amagar protestes independentistes (i a sobre reconegut en una sentència!)
Jo estic intentant recuperar l'esperit olímpic (tot i que no sé ben bé què és el que se sent), però és perquè tinc totes aquestes coses que m'ho posen fàcil:


-haver vist l'espectacular estadi i la piscina

-les mesures adoptades contra la contaminació. Una de les que vaig poder comprovar in situ és que a Beijing els dies parells circulen els cotxes amb matrícula acaba amb número parell, i els dies senars, els senars.

-anècdotes divertides

-saber d'on vé el nom de les 5 mascotes: Bei Bei, Jing Jing, Huan Huan, Ying Ying i Ni Ni. Si ho poseu només una vegada tot junt ens queda: Bei Jing Huan Ying Ni: Benvingut a Beijing!

-veure en directe la inauguració: el 8 del 8 a les 8 i recordar quan vaig participar en la inauguració de Barcelona'92

-SABER QUE EN UN PARELL DE SETMANES US PODRÉ VEURE A BARCELONA!!!!

Avui us deixo amb El Fill del Mestre, perquè també faré una visita a les seves terres:

Tenies un Agost de ciència-ficció
tenies mar a les sabates i un país de flors
tenies un amor per caure veloç
i escapar-se a trenc d´alba
just quan surt el sol


4 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

He arribat aquí per casualitat i m'ha fet gràcia veure que escrius des de Guangzhou, ciutat on he estat un parell de vegades aprofitant que durant molts anys cada mes d’abril viatjava a HK, per feina. També m'ha sorprès agradablement veure els links que tens de Sarrià, el meu barri. En fi, que vagin bé els Jocs. T’aniré llegint.

Enric Tomàs ha dit...

@Miquel: La Marina és del barri de tot la vida, malgrat ara la tenim exiliada...

@marina: Quanta raó tens de lo de vagos i maleantes. Aquí es va fer exactament el mateix. Caldrà veure si Pekin gaudirà del canvi que va experimentar Barcelona fa 16 anys.
Ens veiem en uns dies!

"Transitant" ha dit...

Eoooo Marina aniras a la cerimonia dels JJOO??? Enxufada! A veure si ensopeguem per les festes de Gràcia i ens prenem una cervesota!
Salut!

marinayang ha dit...

No home no!
La cerimònia la veuré en un bar en directe amb altres expatriats!
... i si no ens veiem a les Festes de Gràcia, ho provarem amb les de Sants!!!